Liczba postów: 151
	 27
	Dołączył: Mar 2015
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Baniaczek w środku był czysty. Nic z niego po acetonowaniu już nie wyleciało.
Te stare ołowiane uszczelki, które wyjąłem były straszliwie zmiażdżone i rozjechane. Rozkręciłem wszystko bez klucza, poszło leciutko, a teraz mam problem ze skręceniem, bo stawia straszny opór. Nie dam razy za pomocą tego klucza, który jest dołączony, a niebieska gałka jest w tej chwili skierowana do środka. Czy mogę użyć więcej siły?
I jeszcze mam takie, trochę głupie pytanie: ile razy musicie w Waszych Petromaxach ruszyć pompką zanim manometr troszeczkę się ruszy?
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 151
	 27
	Dołączył: Mar 2015
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Żadna guma się nie rozpuściła, bo przecież wszystko wykręciłem.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 361
	 85
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
	
		 (25-03-2015, 20:36)Nowy napisał(a):  Nie dam razy za pomocą tego klucza, który jest dołączony, a niebieska gałka jest w tej chwili skierowana do środka. Czy mogę użyć więcej siły?
 Tak, nawet jest to wskazane. Ja używam sporej żabki. Przy czym zawsze ktoś postronny trzyma zbiornik. 
 
Cytat:I jeszcze mam takie, trochę głupie pytanie: ile razy musicie w Waszych Petromaxach ruszyć pompką zanim manometr troszeczkę się ruszy?
 Hm... z 15-20-30? Nigdy tego nie sprawdzałem. Zawsze interesował mnie wynik końcowy, jak w tym temacie poniżej. 
http://lampycisnieniowe.pl/forum/Thread-...=cisnienie
	 
	
	
Choćbym nawet szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, boś ty ze mną. Blask twój i ciepło twoje mnie pocieszają.
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 776
	 64
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
	
		A wazeliną natarłeś tłoczek?
	
	
	
Musi być dosyć światła, żeby przy nim widzieć ciemność.
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 151
	 27
	Dołączył: Mar 2015
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Nie, w sklepie nie było, był tylko towot
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3,382
	 576
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
6
	 
 
	
	
		Ja zostawiam tłoczek na parę godzin w oleju silnikowym. Sprawdza się idealnie.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 776
	 64
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
2
	 
 
	
		
		
		26-03-2015, 14:49 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 26-03-2015, 14:51 {2} przez michal.)
		
	 
	
		No nie wiem.. moczę tłoczki - wiadomo - ale smaruję potem też wazeliną techniczną - mam wrażenie, że to robi dobrą robotę i ładnie uszczelnia przy pompowaniu. Anyway, jak wszystko szczelne, a trzeba się namachać żeby napompować, to wiadomo, że problem z tłoczkiem. Podczas pompowania powinno być czuć wyraźny opór i słychać powietrze bulgoczące w zbiorniku. No i jeszcze jedno - mówimy tu o pompowaniu zbiornika z paliwem - pusty zbiornik to faktycznie ze 200 razy trzeba machnąć - powietrze ściśliwe jest 
	 
	
	
Musi być dosyć światła, żeby przy nim widzieć ciemność.