Lampy Ciśnieniowe

Pełna wersja: Rapid
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
No ale rapid ma zdecydowanie większą siłę propagandową. Osoba która widzi po raz pierwszy ciśnieniówkę robi oczy jak spodki a jak zobaczy działający rapid zbiera szczenę z podłogi Big Grin
Coś w tym jest Smile Szczególnie jak większość prawiczków myśli, że rapid to już koniec i tak będzie świecić cały czas Smile
No i po ostudzeniu lampy i jej lepszym skręceniu rapid odpalił do pierwszego płomienia i palił się tak jak powinien.
Nie rozumiem o co w tu chodzi - ten rapid jest gorszy niż kobieta, która cigle zmienia zdanie.


(10-07-2013, 21:57)Tyrell napisał(a): [ -> ]No ale rapid ma zdecydowanie większą siłę propagandową. Osoba która widzi po raz pierwszy ciśnieniówkę robi oczy jak spodki a jak zobaczy działający rapid zbiera szczenę z podłogi Big Grin

PR jest najważniejszy.
A wiadomo, że nie ważne co pisza byle by pisali. A rapid może to zapewnić. Później pewnie w niejednej opowieści będzie jak to lampa miała silkim rakietowy, który ja odpalał Wink
Witam! Dolacze sie do pytania odnosnie Rapida Do czasu kupienia "nerki"zmuszony jestem do odpalania geniola z rapida a ten mimo zmniejszenia cisnienia do 1 atm pali super lecz gasnie czasami ot tak .Wszystko jest drozne i nowe pozostaje regulacja tej -221-krecic w dol czy gore?zmniejszac czy zwiekszac dawke?.Acha najlepiej odpala od zewnatrz.
Pozdrawiam Szekla
Być może trzeba udrożnić otwory powietrzne. Powinny być 2.
Wydaje się, że daje za dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Nie stawiam na krzywe otwory, bo to niemiec a nie chinol.
(14-07-2013, 18:09)CZ@rek napisał(a): [ -> ]Być może trzeba udrożnić otwory powietrzne. Powinny być 2.
Wydaje się, że daje za dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Nie stawiam na krzywe otwory, bo to niemiec a nie chinol.

Czesc !wszystko rozbieralem jest drozne ale mu odbija musze z 2 razy odpalac na nowo.
Chłopaki a jak jest z otworami w rapidzie? zauważyłem że otwór paliwowy jest około dwukrotnie lub więcej mniejszy od powietrznych - nie wchodzi w niego czyszczak znajdujący się w zestawie naprawczym. Z początku myślałem, że coś jest nie tak z dyszą rapida, ale w nowym jeszcze nie używanym widzę wyraźną różnicę średnicy otworów - widoczne pod światło. Jaka więc powinna być średnica dyszy paliwowej ?
Ten "czyszczak" jest po to, żeby m.in. odetkać zapchany rapid, więc musi przechodzić przez otwór.
tak, przez główną dyszę przechodzi, natomiast po rozebraniu rapida mamy w jednym elemencie dyszę paliwową i dwie powietrzne. W dwóch petromaxach przez dyszę paliwową czyszczak nie przechodzi i tak samo jest z nowym rapidem, trzeciego petromaxa nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że może być podobnie. Jeszcze raz to dziś sprawdzę dla pewności, ale raczej jestem tego pewien.
Ten, jak to nazywasz 'czyszczak', przechodzi przez wszystkie.
W moich działających rapidach nie miał z tym problemów.
Stron: 1 2 3 4