Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rapid
#11
No ale rapid ma zdecydowanie większą siłę propagandową. Osoba która widzi po raz pierwszy ciśnieniówkę robi oczy jak spodki a jak zobaczy działający rapid zbiera szczenę z podłogi Big Grin
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
#12
Coś w tym jest Smile Szczególnie jak większość prawiczków myśli, że rapid to już koniec i tak będzie świecić cały czas Smile
Musi być dosyć światła, żeby przy nim widzieć ciemność.
#13
No i po ostudzeniu lampy i jej lepszym skręceniu rapid odpalił do pierwszego płomienia i palił się tak jak powinien.
Nie rozumiem o co w tu chodzi - ten rapid jest gorszy niż kobieta, która cigle zmienia zdanie.


(10-07-2013, 21:57)Tyrell napisał(a): No ale rapid ma zdecydowanie większą siłę propagandową. Osoba która widzi po raz pierwszy ciśnieniówkę robi oczy jak spodki a jak zobaczy działający rapid zbiera szczenę z podłogi Big Grin

PR jest najważniejszy.
A wiadomo, że nie ważne co pisza byle by pisali. A rapid może to zapewnić. Później pewnie w niejednej opowieści będzie jak to lampa miała silkim rakietowy, który ja odpalał Wink
#14
Witam! Dolacze sie do pytania odnosnie Rapida Do czasu kupienia "nerki"zmuszony jestem do odpalania geniola z rapida a ten mimo zmniejszenia cisnienia do 1 atm pali super lecz gasnie czasami ot tak .Wszystko jest drozne i nowe pozostaje regulacja tej -221-krecic w dol czy gore?zmniejszac czy zwiekszac dawke?.Acha najlepiej odpala od zewnatrz.
Pozdrawiam Szekla
#15
Być może trzeba udrożnić otwory powietrzne. Powinny być 2.
Wydaje się, że daje za dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Nie stawiam na krzywe otwory, bo to niemiec a nie chinol.
#16
(14-07-2013, 18:09)CZ@rek napisał(a): Być może trzeba udrożnić otwory powietrzne. Powinny być 2.
Wydaje się, że daje za dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Nie stawiam na krzywe otwory, bo to niemiec a nie chinol.

Czesc !wszystko rozbieralem jest drozne ale mu odbija musze z 2 razy odpalac na nowo.
#17
Chłopaki a jak jest z otworami w rapidzie? zauważyłem że otwór paliwowy jest około dwukrotnie lub więcej mniejszy od powietrznych - nie wchodzi w niego czyszczak znajdujący się w zestawie naprawczym. Z początku myślałem, że coś jest nie tak z dyszą rapida, ale w nowym jeszcze nie używanym widzę wyraźną różnicę średnicy otworów - widoczne pod światło. Jaka więc powinna być średnica dyszy paliwowej ?
#18
Ten "czyszczak" jest po to, żeby m.in. odetkać zapchany rapid, więc musi przechodzić przez otwór.
Choćbym nawet szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, boś ty ze mną. Blask twój i ciepło twoje mnie pocieszają.
#19
tak, przez główną dyszę przechodzi, natomiast po rozebraniu rapida mamy w jednym elemencie dyszę paliwową i dwie powietrzne. W dwóch petromaxach przez dyszę paliwową czyszczak nie przechodzi i tak samo jest z nowym rapidem, trzeciego petromaxa nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że może być podobnie. Jeszcze raz to dziś sprawdzę dla pewności, ale raczej jestem tego pewien.
#20
Ten, jak to nazywasz 'czyszczak', przechodzi przez wszystkie.
W moich działających rapidach nie miał z tym problemów.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości