Liczba postów: 963
131
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
10-07-2013, 21:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-07-2013, 21:57 {2} przez Tyrell.)
No ale rapid ma zdecydowanie większą siłę propagandową. Osoba która widzi po raz pierwszy ciśnieniówkę robi oczy jak spodki a jak zobaczy działający rapid zbiera szczenę z podłogi
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
Liczba postów: 767
64
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
1
Coś w tym jest
Szczególnie jak większość prawiczków myśli, że rapid to już koniec i tak będzie świecić cały czas
Musi być dosyć światła, żeby przy nim widzieć ciemność.
Liczba postów: 218
34
Dołączył: May 2013
Reputacja:
1
Witam! Dolacze sie do pytania odnosnie Rapida Do czasu kupienia "nerki"zmuszony jestem do odpalania geniola z rapida a ten mimo zmniejszenia cisnienia do 1 atm pali super lecz gasnie czasami ot tak .Wszystko jest drozne i nowe pozostaje regulacja tej -221-krecic w dol czy gore?zmniejszac czy zwiekszac dawke?.Acha najlepiej odpala od zewnatrz.
Pozdrawiam Szekla
Liczba postów: 3,381
576
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
6
Być może trzeba udrożnić otwory powietrzne. Powinny być 2.
Wydaje się, że daje za dużo paliwa w stosunku do powietrza.
Nie stawiam na krzywe otwory, bo to niemiec a nie chinol.
Liczba postów: 1,530
133
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
2
Chłopaki a jak jest z otworami w rapidzie? zauważyłem że otwór paliwowy jest około dwukrotnie lub więcej mniejszy od powietrznych - nie wchodzi w niego czyszczak znajdujący się w zestawie naprawczym. Z początku myślałem, że coś jest nie tak z dyszą rapida, ale w nowym jeszcze nie używanym widzę wyraźną różnicę średnicy otworów - widoczne pod światło. Jaka więc powinna być średnica dyszy paliwowej ?
Liczba postów: 361
85
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
2
Ten "czyszczak" jest po to, żeby m.in. odetkać zapchany rapid, więc musi przechodzić przez otwór.
Choćbym nawet szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, boś ty ze mną. Blask twój i ciepło twoje mnie pocieszają.
Liczba postów: 1,530
133
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
2
tak, przez główną dyszę przechodzi, natomiast po rozebraniu rapida mamy w jednym elemencie dyszę paliwową i dwie powietrzne. W dwóch petromaxach przez dyszę paliwową czyszczak nie przechodzi i tak samo jest z nowym rapidem, trzeciego petromaxa nie sprawdzałem, ale wydaje mi się, że może być podobnie. Jeszcze raz to dziś sprawdzę dla pewności, ale raczej jestem tego pewien.
Liczba postów: 3,381
576
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
6
Ten, jak to nazywasz 'czyszczak', przechodzi przez wszystkie.
W moich działających rapidach nie miał z tym problemów.