Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radius No 119
#11
OK , poczekam może koledzy coś podpowiedzą , po płukance acetonowej myślę , że lampa by była odtłuszczona :-)
#12
A może zrobić to tak, tylko trochę dłubania by było.
Nakładasz żywicę od środka na pęknięcie a potem troszkę pompujesz aby ciśnienie wtłoczyło żywicę w szczelinę. Po 2 - 3 razach sostawić do wyschnięcia. Powinno uszczelnić.
#13
Dzięki za sugestie , narazie wstrzymam się z naprawą i jeszcze poszukam informacji w sieci , gdyby ktoś miał podobne doświadczenia poparte własnym skutecznym remontem , będę wdzięczny za info . Niech moc świała będzie z Wami .Big Grin
#14
Ja będę właśnie tak swoją Aidę uszczelniał.
Myślę, że będzie to miało miejsce około lutego - do tego zamierzam zdobyć zywicę wraz z utwardzaczem.
No i będzie zabawa Smile
#15
Kiiedyś do klejenia plastików kupwałem coś takiego , możę to się sprawdzic , czy masz na myśli inną żywicę ? http://allegro.pl/zestaw-reperacyjny-plu...13279.html
#16
Najlepszym choć nie tanim środkiem jest preparat do naprawy (uszczelniania) bakow motocyklowych.To widziałeś na Youtube. Podobny środek mają w Niemczech oba preparaty kosztują okolo 160 PLN więc raczej się to nie opłaca.
#17
(14-01-2016, 22:53)bury32 napisał(a): Niemczech oba preparaty kosztują okolo 160 PLN więc raczej się to nie opłaca.


"Szukajcie a znajdziecie..."


Idea Na allegro jest od daaaaawna dostępna farba w normalnej cenie jak dobrze pamiętam firmy Simguard (czy jakoś tak). Tongue
Jest to farba okrętowa do malowania zbiorników z cieczami ropopochodnymi. Ileś lat temu pochyliłem się nad tym tematem i chciałem ją kupić (ale jest ona dostępna w beczkach 25 - 50L )do pomalowania wnętrza zbiornika motocyklowego. Ludziska sie zbystrzały i sprzedają ja w małych opakowaniach. Cool
Farba na pewno starczy ci na kilka zbiorników od lamp. Jest ona dość gęsta po rozrobieniu. Ze spokojem pokryje Ci wszystkie ubytki. Jak chcesz możesz napompować zbiornik po zalaniu - tą zabawę zostawiam da ciebie.
Farab schnie dość długo - w przypadku zbiornika od motocykla jest to 7 dni
Lampowe ze względu na małe otworki wentylacyjne suszyłem dłużej. Możesz położyć zbiornik do wysuszenia na kaloryferze ale podejrzewam, że Twoja Pani nie będzie z tego tytułu zadowolona. Angry

Cała operacja ma jeszcze dodatkowa zalete - zbiornik ni rdzewieje od środka, nie ma żadnych farfocli które zatykają dysze itp.


http://allegro.pl/farba-do-zbiornikow-bm...35443.html

Alternatywą dla niej jest farba tapox - jest to cała gama produktów na rdze

http://allegro.pl/fertan-tapox-wnetrze-z...91276.html


a pierwsza jest siwa a druga ceglasta po wyschnięciu

Życzę owocnej zabawy Wink

Pozdrawiam
rastuch
#18
Dzięki , to może się udać ,tym bardziej że zastosować to można punktowo bez konieczności malowania całości zbiornika , kładąc lampę bokiem, uszkodzeniem do dołu . Big Grin
#19
Rastuch. A trzeba jakoś specjalnie przygotować powierzcnie?
Trzeba odrdzewić, odtłuścić, od…… ?
#20
Tego środka nie znam co Rastuch poleca (zapamiętam), ale w przypadku amerykańskich, niemieckich i innych tego typu, oczywiście, że trzeba tak więc i w tym przypadku jest tak samo - domniemuję. Pierwszy składnik właśnie służy do odrdzewianie, i oczyszczenia powierzchni oraz jako grunt a druki to powłoka uszczelniająca. Stosując tylko 1 - nie da rady.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 4 gości