Liczba postów: 963
131
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
03-01-2015, 23:39
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03-01-2015, 23:47 {2} przez Tyrell.)
Zobacz jeszcze czy dysza jest dobrze dokręcona. Uszczelnij ją pastą. Miałem kiedyś problem z płomieniem poza siatką przez taki motyw. Zobacz też czy igła ma dobrą wysokość. Może blokuje trochę dyszę i robią się cyrki.
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Iglicy nie ma to jeden problem z glowy,dysze na paste do zebow czy inny patent?
Liczba postów: 3,381
576
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
6
04-01-2015, 13:48
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-01-2015, 13:48 {2} przez CZ@rek.)
W moim 351L jest igła. Czyżbyś miał jakiś inny podtyp??
Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Tzn. jest jednakze bez tego dyndzla co w chodzi w dysze-ulamany
Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
A za co w ogóle odpowiada ta blaszka której nie posiadam a jej foto wstawił Tyrell
Liczba postów: 3,381
576
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
6
05-01-2015, 00:30
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2015, 00:31 {2} przez CZ@rek.)
Trzyma materiał (azbest albo coś innego) w podgrzewaczu.
Zakładam, że bez tej części podgrzewacz nie będzie w pełni sprawny.
Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
05-01-2015, 10:06
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-01-2015, 10:06 {2} przez rastuch.)
Po zalaniu grzał aż miło. Nie mam porównania jak jest z więc ciężko stwierdzić.
Reasumując
W podgrzewaczu na jego wewnętrznej części (tam gdzie sa te dziurki) nawinięty jest jakiś tam materiał, który przykryty jest ową blaszką, która tym samym trzyma go i zabezpiecza przed wypadnięciem,tak?
Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Czy moglibyście zmierzyć orientacyjnie jaka jest odległość dysza - fajka. Zastanawiam się czy nie mam także zbyt cienkiej uszczelki ołowianej pod parownikiem gdyż daszek (#562) nie siada na parowniku - na tym baryłkowatym zgrubieniu znajdującym się przy dyszy. Tak ma być? Jeżeli tak to po co to podtoczenie w daszku?