Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sea Anchor 500CP-rapid gaśnie bez powodu, nie chce zapalić i kopci.
#11
nerka rządzi Wink
Skype: kogo..
#12
I żadnej sadzy i okopceń nie ma (co najwyżej nerka jest upierdzielona barwnikiem jagodzianki bo na denaturacie odpalam). Ale rapid tragedii też nie robi jak tam raz na jakiś czas użyję i trochę przykopci. Gorzej nie będzie niż przy odpalaniu lampy z benzyny aptecznej w nerce Big Grin Wtedy dopiero zakopciłem że wszystko bło czarne .
#13
A czy zakopcenie nie było powodem nie do końca wygrzanej lampy??
#14
Nie było ponieważ jak odkręciłem dopływ nafty to nie było efektu pochodni tylko zapalił się normalny płomień i częściowo wypalił sadzę (została wtedy odrobina na dole) a okopcenia jakie były to ze spalania benzyny aptecznej w nerce (pierwszy i ostatni raz bo czyszczenie to benedyktyńska robota). Smile
#15
Kup sobie bezbarwny denaturat - w każdym sklepie z farbami powinien być - nie brudzi nerki, bo z barwnika dykty też niemiło się czyści.
Skype: kogo..
#16
(15-01-2017, 21:54)KoGo napisał(a): nerka rządzi Wink

i to jest najlepsze rozwiazanie problemu szybkiego podgrzewacza
Viribus unitis
#17
Na rozkalibrowane dysze najlepszym remedium jest, przerobienie lampy tylko na paliwo spirytusowe. Ewentualnie jak już upieramy się na paliwo ropopochodne,kuleczka łożyskowa i zabawa rozwiertakami zegarmistrzowskimi.
Pozdrawiam.
Dymogeneratory Smok >>> Helica
#18
Mam problem z lampą, gdyż wystąpiła nieszczelność przy połączeniu rury do której wkręca się zespół rapida a resztą obudowy zbiornika...
Połączenie wygląda na lutowane więc myslę sobie że mógłbym spróbować to zalutować cyną z dodatkiem ołowiu (i topnika). Mieliście już podobny problem? Co o tym myślicie?
#19
Trudny temat, ale próbuj, nic nie tracisz. Życzę powodzenia nie wróżąc sukcesów jeśli nie jesteś biegły w lutowaniu .
#20
Nieszczelność wystąpiła na kołnierzu gwintowanym rapida przy połączeniu ze zbiornikiem? Sam zbiornik może być już przerdzewiałym "sitkiem". Możesz spróbować zalutować, ale najlepiej przeprowadzić inspekcję wewnętrzną zbiornika kamerą. Wtedy można ocenić, czy naprawa ma sens. Anchora dorwiesz za niewielkie pieniądze, jeżeli zbiornik ma poważną korozję wewnątrz, lepiej jest wymienić cały zbiornik, czyli z dwóch lamp zrobić jedną.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 7 gości