Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Renowacja Petromaxa
#21
aceton do zbiornika razem z małymi nakrętkami i śrubkami,
energicznie to obracaj kilka minut ,następnie to wylej do jakiegoś
zbiornika ( przyda się do nast.lamp) i dmuchnij ciepłym powietrzem
do zbiornika z suszarki .....sprawdż czy działa pompka powietrza...
Viribus unitis
#22
Do czyszczenia dna zbiornika najlepiej nadają się podkładki sprężynowe , działają jak skrobak x tyle ile się ich wrzuci Smile + szejkowanie.
Pozdrawiam.
Dymogeneratory Smok >>> Helica
#23
Tak przy okazji renowacji, zwróćcie uwagę na stan dolnej części carburatora a dokładnie wlutowanej rurki między zaworem dolnym a mosiężną częścią #153
W moim przypadku rurka (w której chodzi owa żerdź) miała pęknięcia po całej długości praktycznie do miejsc gdzie jest zalutowana, były one dość niezauważalne a objawy to brak reakcji na zamykanie zaworu głównego, nadal podawane było paliwo
Najpierw stawiałem na uszkodzenie zaworka #193 zanim zauważyłem ,pęknięcia rurki
Skończyło się na wymianie rurki na nową wlutowana twardym lutem
średnica to 5mm wewnętrzna 3,5mm taką dostałem w sklepie modelarskim
koszt 13pln. za metrowy odcinek.

Zauważyłem też że siatka na dole zaworka #193 była zużyta ,ale nie uzupełniałem jej (widać pod światło jak się rozkręci zaworek i spojrzy w dokręcany jego tubus)
Na tę chwilę moja 500-ka czeka na złożenie regulację i odpalenie Smile
#24
Ja do czyszczenia zbiornika polecam szkło - potłuczone słoiki, butelki itp. Ta sama zasada co z podkładkami tyle że słoik czy butelka może być latwiej dostępny dla niektórych niz 20 podkładek np. M8. No i oczywiście shake it baby Smile
Sprawdzone wielokrotnie w zbiornikach zabytkowych motocykli.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 5 gości