Liczba postów: 76
	 12
	Dołączył: Nov 2015
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
		
		
		16-01-2016, 21:26 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 16-01-2016, 21:29 {2} przez jaxmdl.)
		
	 
	
		Stabilizują w czasie jazdy i ustawiają poprawnie parowóz w zakręcie. Jedna z najważniejszych części parowozu odpowiedzialnych za dynamikę maszyny. Taki pięcio osiowy to nie łatwo ustawić zwłaszcza kiedy sztywne osie + każda spięta jarzmami i jak się wie jak działa mechanizm różnicowy w pociągach.
Obrazowo - że ciuchcia nie myszkuje na zakręcie..
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 3,382
	 576
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
6
	 
 
	
	
		Jak lokomotywa parowa wygląda wiem. Jednak nie zdawałem sobie sprawy, że koła które nie są napędzane są ważne.
Ale kolejnictwem nigdy się nie interesowałem.
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 963
	 131
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
3
	 
 
	
	
		No to lecimy do Wolsztyna 
	 
	
	
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 76
	 12
	Dołączył: Nov 2015
	
Reputacja: 
0
	 
 
	
	
		Marzy mi się tam wybrać. Jak na razie bliżej mi z Podkarpacia do Chabówki.... 
Może spróbuję w tym roku. I z lampiarzami by się spotkać można było, tak przy okazji i gdzieś wieczorkiem przysiedział bo to wyjazd już nie na jeden dzien...
	
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Liczba postów: 963
	 131
	Dołączył: Apr 2013
	
Reputacja: 
3
	 
 
	
		
		
		17-01-2016, 00:44 
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 17-01-2016, 09:58 {2} przez Tyrell.)
		
	 
	
		Wolsztyn is the last active locomotives roundhouse in Europe. Very impressive and very near to my home city Poznan. Annual spring parade gather entusiast from all part of the continent ... 5:40 is also nice. German series 18.201 the fastest operational steam locomotive in the world (180km/h). We should be proud of our common European heritage. Borders of our culture are where 1435mm tracks ends 
	 
	
	
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"