Liczba postów: 431
70
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
0
Jezeli przy spirali parownika jest nieszczelnosc to do siatki nie dostaje sie wystarczajaca liczba paliwa-co moze powodowac ta zoltosc.Usunal bym najpierw te awarie (jako namacalna i widoczna)a potem szukal dalszych przyczyn
Na beznynie przy nieusunietym wycieku moze swiecic lepiej gdyz ona potrzebuje wiekszego przeplywu jak nafta.
Jest dziura=>przeplyw przez dysze mniejszy=>swiecenie kiepskie
Liczba postów: 590
28
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
1
Dziękuję za uwagi i wskazówki. Wszystko sprawdzę jeszcze raz stosując podane rozwiązania. Czy znaczy to ze ta nafta szwedzka się nie nadaje?
A czy benzyna ekstrakcyjna jest lepsza no i czy jest ona bezpieczna.
Liczba postów: 151
27
Dołączył: Mar 2015
Reputacja:
0
Mam takiego "nowego" Petromaxa i też syczy. Mi to za bardzo nie przeszkadza. Może ten typ tak ma?
Liczba postów: 361
85
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
2
Te chińskie Petromaxy rzeczywiście mogą chodzić głośniej i trudno na to coś poradzić. Głośny szum może być również wynikiem spalania wstecznego, któremu towarzyszy przegrzewanie się lampy. Zaobserwuj po wygaszeniu Px'a, czy kolanko nie nagrzewa się do czerwoności. Jeśli tu jest wszystko w porządku, to można jeszcze trochę przykręcić śrubkę w tym mieszalniku, to też minimalnie zmniejsza szum. Ponadto można też pompować mniejsze ciśnienie. Szybciej trzeba będzie dopompowywać, ale lampa nie będzie huczała, jak odrzutowiec.
Choćbym nawet szedł ciemną doliną, zła się nie ulęknę, boś ty ze mną. Blask twój i ciepło twoje mnie pocieszają.
Liczba postów: 590
28
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
1
Dzięki. Sprawdzę to prz najbliższej okazji. Może to i racja z tymi chinczykami.
Liczba postów: 535
87
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
06-07-2015, 09:26
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 06-07-2015, 09:29 {2} przez nemo.)
zgazowane paliwo z lampy osiąga na dyszy prędkość dzwięku i dlatego ten szum
Viribus unitis