"Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
|
09-12-2013, 23:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-12-2013 23:23 przez divemaster.)
Post: #1
|
|||
|
|||
"Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
No to kupiłem sobie kolejną niekompletna 900kę. Na razie wstępnie odczyściłem z brudu, gwinty "odmakają" w odrdzewiaczu bo się nie odkręcają. Dysza znowu zapchana, igła złamana , brakuje jak widać sporo...
Nie wiem czy nie powinienem był jej zostawić w takim miedzianym kolorze, ale za późno bo cif zrobił swoje i zmył tą warstewke razem z niklem i brudem.... serwisploterow.myds.me - jeśli potrzebujesz naprawić coś na pograniczu elektroniki, automatyki, łączności odezwij się prywatnie ![]() |
|||
09-12-2013, 23:09
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Napisałeś 'jak widać'. A widać nic
![]() |
|||
09-12-2013, 23:18
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Może za duże wstawiasz.
|
|||
15-12-2013, 19:00
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Lampa po oczyszczeniu
serwisploterow.myds.me - jeśli potrzebujesz naprawić coś na pograniczu elektroniki, automatyki, łączności odezwij się prywatnie ![]() |
|||
15-12-2013, 20:54
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Bardzo ciekawie wygląda to maleństwo
![]() |
|||
15-12-2013, 23:16
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Jak-czym- dokladnie czysciles?
|
|||
16-12-2013, 01:04
Post: #7
|
|||
|
|||
RE: "Nowa" 900 prawdopodobnie z 1941 roku
Szczerze mówiąc bardzo żałuje że nie zostawiłem w takim stanie jak na zdjęciu nr 3, ale teraz już za późno, poza tym bardzo by się to żarło z nowymi częściami, które będę musiał zdobyć pewnie z pelam.de.
Po kolei: - rozebranie na części po odmoczeniu w jakimś tłustym "odrdzewiaczu" gwintów - mycie zwykłą gorącą wodą starej powłoki chromowej (prawie cała się zmywa ) - odmoczenie w jakimś płynie do mycia WC na bazie chloru (może być domestos albo coś tańszego) po tym etapie mamy zdjęcie nr 3 - szorowanie druciakiem do szorowania garów z resztek chromu - szorowanie cifem lub czymś podobnym - szorowanie "gąbką ścierną" do polerowania/matowania stali kwasoodpornej (około 300) - przepolerowanie papierem ściernym wodnym 500 - ten etap powinienem powtórzyć bo zostało to zrobione zbyt powierzchownie -polerowanie pastą polerska Autosol - najlepsza pasta polerska - ( z powodu zbyt słabego przepolerowania papierem 500 nadal widać drobne wżery na całej powierzchni i dlatego połysk nie jest jak zwierciadło, Koszyk : po oddzieleniu stalowej części odmoczenie jej w "Fosolu" z grubej warstwy rdzy, potem przetarcie papierem ściernym aby "zniszczyć" resztki chromu. ugotowanie w roztworze 600g sody kaustycznej + 300g saletry potasowej w niecałym litrze wody przez co najmniej 30minut następuje poczernienie (oksydowanie) stali - nie rdzewieje ona potem i jest czarna. Uwaga ostatni etap robić bardzo uważnie, ne dolewać wody w czasie gotowania!!! Bo będzie pryskało i poparzy albo nawet wypali oczy! Dyszę udało się odczyścić, niestety igła jest do wymiany. serwisploterow.myds.me - jeśli potrzebujesz naprawić coś na pograniczu elektroniki, automatyki, łączności odezwij się prywatnie ![]() |
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości