Dobrze traktowany klijent!
|
11-06-2013, 20:51
Post: #1
|
|||
|
|||
Dobrze traktowany klijent!
Koledzy po wpadce Pelamu z bledna iglica w komlecie naprawczym do P-x hk500 staneli na wysokosci zadania Po mojej tel. reklamacji bez zadania zwrotu tej nie pasujacej iglicy z dysza -oczywiscie odeslalem!-wyslano mi pasujacy komplet! Trzeba miec jednak pecha list dotarl tylko z iglica bo dysze ktos siedzacy w temacie wyluskal z rogu koperty odrywajac kawalatek papieru.Bedac pewien ze to ktos z ich dzialu wysylkowego podzielilem sie z problemem z biurem Pelamu.Odpowiedz przyszla za dwa dni- dobrze zabezpieczona-brakujaca dysza !Czy to nie odpowiednie podejscie do klijenta??? Wiecej takich jak Pani Sandra Walther. Polecam ta Firme.
|
|||
11-06-2013, 20:55
Post: #2
|
|||
|
|||
RE: Dobrze traktowany klijent!
Wszystko dobre co się dobrze kończy
![]() "The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory" |
|||
11-06-2013, 21:00
Post: #3
|
|||
|
|||
RE: Dobrze traktowany klijent!
Oby i u nas byli tacy sprzedawcy.
Nie mniej jednak potwierdzam takie traktowanie klienta przez sprzedawców z 'zachodu'. |
|||
11-06-2013, 21:49
Post: #4
|
|||
|
|||
RE: Dobrze traktowany klijent!
Tez mialem przyjemnosc kontaktu z p. Sanra Walther, kompetentna i przyjemna
![]() ![]() |
|||
11-06-2013, 21:50
Post: #5
|
|||
|
|||
RE: Dobrze traktowany klijent! | |||
11-06-2013, 23:43
Post: #6
|
|||
|
|||
RE: Dobrze traktowany klijent!
Och tylko spust rapida, jutro podam Tobie numer katalogowy.
|
|||
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości