02-08-2018, 18:47
Dzięki KoGo za szczegółową podpowiedz.
Z zaworkiem mam taki problem, że nie mogę go rozebrać, nie mogę odkrecić tulejki od łba, tzn. tulejka się obraca a i owszem i tylko tyle nie da sie przez to sprawdzić w jakim stanie jest sprężynka jak i gumka , widocznie zerwany jest gwint i siłowe rozwiazanie zniszczy zwórek całkowicie.
Swego czasu zakupiłem kilka sznurów oringowych o różnych średnicach to mógłbym sobie ewentualnie coś dociąć, ale z skórką tłoka to z sklepami rowerowymi to niezły patent
Pierwszy raz spotykam sie z takim przypadkiem i dlatego doszedłem do wniosku, że lepiej wymienić cały zaworek.
Z zaworkiem mam taki problem, że nie mogę go rozebrać, nie mogę odkrecić tulejki od łba, tzn. tulejka się obraca a i owszem i tylko tyle nie da sie przez to sprawdzić w jakim stanie jest sprężynka jak i gumka , widocznie zerwany jest gwint i siłowe rozwiazanie zniszczy zwórek całkowicie.
Swego czasu zakupiłem kilka sznurów oringowych o różnych średnicach to mógłbym sobie ewentualnie coś dociąć, ale z skórką tłoka to z sklepami rowerowymi to niezły patent

Pierwszy raz spotykam sie z takim przypadkiem i dlatego doszedłem do wniosku, że lepiej wymienić cały zaworek.