22-11-2016, 17:40
Powinieneś dokładnie wyczyścić i udrożnić dyszę, bo to ona głównie odpowiada z spalanie.
Po tylu latach nie używania to bym ją dokładnie rozebrał i wyczyścił a w szczególności zbiornik w środku, kto wie co tam siedzi i być może to właśnie przytyka dyszę. Popularnym sposobem czyszczenia zbiorników z tego forum jest aceton i garść małych nakrętek do środka i mieszanie co pewien czas - tak około 2 dni.
A którędy dokładnie wylewa ci się benzyna, bo chyba ją tam wlewasz? Jak lutlampa jest nieszczelna a w środku benzyna to byłbym ostrożny. Jeżeli cieknie przez pompkę, to zawór zwrotny, który tam jest do regeneracji - bo to on prawdopodobnie przepuszcza, no chyba że uszczelka puszcza pod nakrętką wlewu paliwa - jak tak, to do wymiany, bo nie sądzę, że cieknie w innym miejscu.
P.S.
Przed odpaleniem trzeba porządnie rozgrzać dyszę i na początku pozwolić jej pracować na małym płomieniu a potem zwiększać. Właściwy płomień to niebieski.
Po tylu latach nie używania to bym ją dokładnie rozebrał i wyczyścił a w szczególności zbiornik w środku, kto wie co tam siedzi i być może to właśnie przytyka dyszę. Popularnym sposobem czyszczenia zbiorników z tego forum jest aceton i garść małych nakrętek do środka i mieszanie co pewien czas - tak około 2 dni.
A którędy dokładnie wylewa ci się benzyna, bo chyba ją tam wlewasz? Jak lutlampa jest nieszczelna a w środku benzyna to byłbym ostrożny. Jeżeli cieknie przez pompkę, to zawór zwrotny, który tam jest do regeneracji - bo to on prawdopodobnie przepuszcza, no chyba że uszczelka puszcza pod nakrętką wlewu paliwa - jak tak, to do wymiany, bo nie sądzę, że cieknie w innym miejscu.
P.S.
Przed odpaleniem trzeba porządnie rozgrzać dyszę i na początku pozwolić jej pracować na małym płomieniu a potem zwiększać. Właściwy płomień to niebieski.