LNERy wyglądają jak by żywcem wyciągnięte ze świata równoległego w którym rozwija się XIX wieczne pomysły. No i ta estetyka godna dzieł Gaudiego. Dzieło sztuki na kołach 
No i dla przeciwwagi szczytowa konstrukcja niemiecka przypadająca na okres III Rzeszy. DRG 05
Między tymi dwoma parowozami trwała zacięta walka o laury najszybszego pociągu okresu międzywojennego. Zwycięsko wyszedł z niej Mallard 4468 klasy A4 LNER (202.58 km/h) pobijając w 1938 rekord DRGa05-002 (200.4 km/h)

No i dla przeciwwagi szczytowa konstrukcja niemiecka przypadająca na okres III Rzeszy. DRG 05
Między tymi dwoma parowozami trwała zacięta walka o laury najszybszego pociągu okresu międzywojennego. Zwycięsko wyszedł z niej Mallard 4468 klasy A4 LNER (202.58 km/h) pobijając w 1938 rekord DRGa05-002 (200.4 km/h)
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"