Liczba postów: 963
131
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
Kontynuując wątek parowozów zapraszam wszystkich na przejazd lokomotywy 4-12-14, Santa Fe 3751, która ciągnie skład z San Bernardino do Los Angeles
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
Liczba postów: 1,529
133
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
2
Ja ostatnio katowałem filmiki o parowozach w chinach - tam dalej są rejony gdzie się ich używa - głównie w przemyśle.
Skype: kogo..
Liczba postów: 1,100
140
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Oj. to nie tylko ja jestem fanem parowozow!!! W piatek chcialem jechac zeby zobaczyc ostatnia droge Latajacego Szkota, jechal z Londynu do Muzeum w Yorku, tylko troszku za daleko. Przez ostatnie 10 lat zostal wyremontowany za iles tam milionow funtow I w piatek pojechal do museum. Niedaleko mnie, jakies 500 metrow, jest stacja koncowa koleji parowozowej I caly sezon slysze gwizd lokomotyw I pare razy do roku jezdze, dzial u nich cale oswietlenie gazowe z siatkami auera, lampy Bialaddiny I Tilleye, nawet myslalem zeby do nich dolaczyc, moj znajomy juz tam dziala, tylko czasu brak...
Liczba postów: 963
131
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
27-02-2016, 20:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-02-2016, 21:00 {2} przez Tyrell.)
Heh "Latający Szkot" jest teraz przebojem w brytyjskich mediach. Niejaki Ryan Allen zaczaił się przy trasie przejazdu z nadzieją na dobre ujęcie. Wyczekał na upragniony moment i wtedy ...
Historia ma jednak ciekawy finał. Virgin w ramach przeprosin zaoferował panu wycieczkę do USA i przejazd słynną linią Atlanta - Georgia
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
Liczba postów: 963
131
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
3
28-02-2016, 14:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 01-03-2016, 23:40 {2} przez Tyrell.)
LNERy wyglądają jak by żywcem wyciągnięte ze świata równoległego w którym rozwija się XIX wieczne pomysły. No i ta estetyka godna dzieł Gaudiego. Dzieło sztuki na kołach
No i dla przeciwwagi szczytowa konstrukcja niemiecka przypadająca na okres III Rzeszy. DRG 05
Między tymi dwoma parowozami trwała zacięta walka o laury najszybszego pociągu okresu międzywojennego. Zwycięsko wyszedł z niej Mallard 4468 klasy A4 LNER (202.58 km/h) pobijając w 1938 rekord DRGa05-002 (200.4 km/h)
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"