Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dobrze traktowany klijent!
#1
Koledzy po wpadce Pelamu z bledna iglica w komlecie naprawczym do P-x hk500 staneli na wysokosci zadania Po mojej tel. reklamacji bez zadania zwrotu tej nie pasujacej iglicy z dysza -oczywiscie odeslalem!-wyslano mi pasujacy komplet! Trzeba miec jednak pecha list dotarl tylko z iglica bo dysze ktos siedzacy w temacie wyluskal z rogu koperty odrywajac kawalatek papieru.Bedac pewien ze to ktos z ich dzialu wysylkowego podzielilem sie z problemem z biurem Pelamu.Odpowiedz przyszla za dwa dni- dobrze zabezpieczona-brakujaca dysza !Czy to nie odpowiednie podejscie do klijenta??? Wiecej takich jak Pani Sandra Walther. Polecam ta Firme.
#2
Wszystko dobre co się dobrze kończy Smile
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
#3
Oby i u nas byli tacy sprzedawcy.
Nie mniej jednak potwierdzam takie traktowanie klienta przez sprzedawców z 'zachodu'.
#4
Tez mialem przyjemnosc kontaktu z p. Sanra Walther, kompetentna i przyjemnaSmile Ale rapidu w czésciach nie sprzedalaBig Grin
#5
(11-06-2013, 21:49)alenstein napisał(a): Tez mialem przyjemnosc kontaktu z p. Sanra Walther, kompetentna i przyjemnaSmile Ale rapidu w czésciach nie sprzedalaBig Grin

A jakie części potrzebujesz od rapida?
#6
Och tylko spust rapida, jutro podam Tobie numer katalogowy.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości