Lampy Ciśnieniowe

Pełna wersja: Radius No 119
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
Panowie mam prośbę jestem na ukończeniu renowacji radiusa , potrzebuję informację co znajduje się we wnętrzu korka od zbiornika paliwa .Korek pełni pewno funkcję zaworu bezpieczeństwa
.Chodzi mi o dokładną fotografię lub zwymiarowane elementy wewnętrzne .Panowie na nikogo nie mogę liczyć tylko na was !!!.
Z góry dziękuje.
Radiusy to dla mnie terra incognita, ale zdobyłem fotkę która może być pomocna Smile

[attachment=320]
Na zdjęciu widać że jest tam sprężyna i chyba korek mosiężno gumowy. Już coś wiem, tylko szkoda że zdjęcie mało szczegółowe.
Również nie mam pojęcia, ale zaczął bym od zapytania o tą część w base-camp http://www.base-camp.co.uk/Optimus.html - na maile odpowiadają dosyć powolnie, ale mają części prawie do wszystkiego z Optimusa i Radiusa.
attachment=323][attachment=322][attachment=321]

uszczelka spod zaworu bezpieczenstwa Radius 119,reszte trudno odkrecic,sa dwie wysokosci tych zaworow 23mm i 27,5mm
Nemo dzięki za szczegułowe wymiary uszczelki ale to jest uszczelka dolna a mi chodzi o wymiary elemętów wewnętrznych korka o wysokosci 23mm. Napewno dostane od Ciebie tą informację bo napewno masz ta lampe.
Szanowni Lampiarze , mam od niedawna nowego mosiężnego Radiusa 119 , lampa świeci tylko jest mały problem ze szczelnością zbiornika . Prawdopodobnie w procesie produkcji użyto zbyt wielkiej siły. Nad literą I w nazwie Radius jest mikroskopijne pęknięcie , którego nie widac gołym okiem , dopiero po dopompowaniu powietrza tworzy się malutka banieczka powietrzna . Mam pytanie czy można to profesjonalnie zlutowac ewentualnie uszczelnic od wewnątrz , aby nie było to bardzo widoczne ?
żeby dobrze zalutować musiałbyś kolego dno zbiornika odlutować co może być niemałym problemem. Na youtube widziałem jak gościu w stanach stawiał lampę na nogi i używał do uszczelnienia i zabezpieczenia zbiornika jakiejś chemii - w sumie 2 preparaty - pewnie u nas niedostępne - jak znajdę filmik wrzucę go.
Czy może chodzic o klej dwuskładnikowy "devcon plastic steel epoxy " ? tylko jak go od środka umieścic ? W sumie blisko jest wlew paliwa , gorzej bo nic nie widac .
Nie o klej - facet wlewał coś w formie płynnej i już tego nie wylewał Smile
Co do kleju dwuskładnikowego, problemem może być przygotowanie klejonej powierzchni. Środek pewnie jest nieźle zatłuszczony co może również być problemem w lutowaniu bez demontażu dna.
Ja proponuję, żeby ktoś mocno doświadczony w naprawach coś poradził: nemo lub Piotr...
Stron: 1 2 3