Lampy Ciśnieniowe

Pełna wersja: Petromax 826 E
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Witam serdecznie wszystkich
Znalazłem taką lampę w sieci chciałbym zie dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy jej obejrzeniu przed zakupem. Dodam ze jestem zielony w tego typu lampach .
(11-02-2021, 09:03)sebka34 napisał(a): [ -> ]Witam serdecznie wszystkich
Znalazłem taką lampę w sieci chciałbym zie dowiedzieć na co zwrócić uwagę przy jej obejrzeniu przed zakupem. Dodam ze jestem zielony w tego typu lampach .

najważniejsze by nie przepłacic
Czyli 180zl cena jest dobra czy stanowczo za wysoka. Czy to lampa oryginalna czy chińczyk
(11-02-2021, 16:24)sebka34 napisał(a): [ -> ]Czyli 180zl cena jest dobra czy stanowczo za wysoka. Czy to lampa oryginalna czy chińczyk

oryginał możesz brać
Dziękuję
Jeśli lampa już dojedzie do mnie od czego powinienem zacząć przegląd uruchomienie lampy.
No początku delikatnie sprawdź czy to plastkowe pokrętło się obraca, tylko DELIKATNIE, jeżeli będzie opór to nie kręć bo uriesz bolec w pokrętle, następnie przepłukaj zbiornik by wywalić z niego wszelkie świństwo lub po prostu naftę. Odkręć śrubkę dyszy i sprawdź czy iglica nie jest urwana. Poszukaj w internecie albo u nas na forum schematu lampy żebyś wiedział jak jest zbudowana...
No inie stety dojechała

(14-02-2021, 20:09)alenstein napisał(a): [ -> ]No początku delikatnie sprawdź czy to plastkowe pokrętło się obraca, tylko DELIKATNIE, jeżeli będzie opór to nie kręć bo uriesz bolec w pokrętle, następnie przepłukaj zbiornik by wywalić z niego wszelkie świństwo lub po prostu naftę. Odkręć śrubkę dyszy i sprawdź czy iglica nie jest urwana. Poszukaj w internecie albo u nas na forum schematu lampy żebyś wiedział jak jest zbudowana...

Tak więc pokrętło się obraca lecz z oporem wiec nie kombinowałem.
Śrubka dyszy gdzie ona jest zlokalizowana ?