08-09-2015, 08:56
08-09-2015, 09:11
Piękna lampka, gratuluję, ale kolega powie lub podpowie, co trzeba zrobić lub gdzie szukać aby mieć takie znaleziska
08-09-2015, 09:25
(08-09-2015, 09:11)bury32 napisał(a): [ -> ]Piękna lampka, gratuluję, ale kolega powie lub podpowie, co trzeba zrobić lub gdzie szukać aby mieć takie znaleziska
Te dwie lampy to przez przypadek wpadły. Nawet nie jesteśmy pewni czy nie znalazły się w Szwedzkiej armii przez przypadek, bo wcześniej nie mieliśmy tych modeli.
08-09-2015, 22:08
(08-09-2015, 08:56)kerosene-shop.com napisał(a): [ -> ]A takie sztuki niezbyt często się trafiają. Chyba nawet pierwszy raz mamy ją u siebie. Jest boska! Szkło "późniejsze".czarny daszek to chyba pózne lata 30 i zainstalowany rapid z pokrętłem a nie motylkiem jak w modelu niemieckim (prawdopodobnie prototypy?) ale bez manometru
10-09-2015, 08:30
(08-09-2015, 22:08)nemo napisał(a): [ -> ](08-09-2015, 08:56)kerosene-shop.com napisał(a): [ -> ]A takie sztuki niezbyt często się trafiają. Chyba nawet pierwszy raz mamy ją u siebie. Jest boska! Szkło "późniejsze".czarny daszek to chyba pózne lata 30 i zainstalowany rapid z pokrętłem a nie motylkiem jak w modelu niemieckim (prawdopodobnie prototypy?) ale bez manometru
Celnie! Z tego co na CPL jest napisane, lampa widziana pierwszy raz w katalogach z 1940 roku. Tak jak mówisz pierwsze wersje wyposażone były w rapid z pokrętłem.