Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
Zvaigzne Riga 500 cp, Latvia
Here is the Zvaigzne Riga 500 cp in action. It has a brass-nozzle so it is a long time to warm up and the first 3 minutes it burns very unstabile - but then it shines like the "Star of Riga"Smile

The light does not blind you as other lamps, while the Siatki/mantle sits high up in the lamp. You can see the difference compared to a Optimus 930. The Zvaigzne Riga is just as bright but do not blind you.
I love that lamp and you polish guys should find out more about it being a "kraj sąsiadujący" Smile

Mikolaj

Załączone pliki Miniatury

(Tłumaczenie) Przed nami Zvaigzne Riga 500cp w akcji. Jej mosiężny palnik potrzebuje chwili czasu na rozgrzanie przez co pierwsze 3 minuty działa bardzo niestabilnie. Potem świeci jak prawdziwa gwiazda Rygi. Lampa nie razi w oczy jak zwykły robić to inne ciśnieniówki. Jest to skutek wysoko umocowanej siatki. Można zobaczyć różnicę dzięki położonej obok Optimusce 930. Zvaigzne Riga jest tak samo jasna ale nie razi. Kocham tą lampę i Polacy powinni zainteresować się tematem i wyszukać co nieco na ten temat. Chociażby z racji, że jest to wasz bliski sąsiad (patrz - inflanty Smile ).

Ps. Estonia is a border country to Russia and Latvia. It has a lot of Scandinavian influences and is much more similar to Finland than Poland Smile
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości