Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
Stalowy brener
Rozumiem, że stalowy brener to ściema dla lamerów lampowych? Tongue

Czytałem Wasze wypowiedzi i innych, cytat z CPL:

"I never used a stainless steel burner myself because there are a lot of people in the german pelam forum that have experienced serious problems with those burners.

To mention some: The brass mixing chamber right above the burner gets damaged due to the different expansion ratios of steel and brass, in some cases the burner has dropped off because of the widened threadings, the burner disc gets burnt and the middle section falls off, corroded parts of the burner disc damage the mantle, the pre heating with meths is difficult when it's cold outside due to the bigger amount of metal, when in use the mixing tube tends to glow red due to the better heat transfer of the steel compared to the clay burner."

BR,
Maciek
Dla przypomnienia wątek z tematu:

http://lampycisnieniowe.pl/forum/Thread-...ht=stalowy
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
Przepraszam, przeoczyłem ten temat i zdublowałem wątek.

BR,
Maciek
Otrzymujesz karnego lampiona

Za karę musisz odpalić Petromaxa w trakcie trwania ulubionego serialu małżonki. Smile
"The smell, you know that gasoline smell, the whole hill. Smelled like … victory"
(23-04-2014, 21:28)Tyrell napisał(a): Otrzymujesz karnego lampiona

Za karę musisz odpalić Petromaxa w trakcie trwania ulubionego serialu małżonki. Smile

To nie kara.
Małżonka wywali Cie do kuchni, albo na balkon, albo... Za wsze znajdzie miejsce żeby jej nie przeszkadzać Wink
Tak więc trzeba coś innego znaleźć.
Dodatkowo trzeba roztoczyć wokół lampy miraż nadzwyczajnej konieczności jej działania właśnie w pomieszczeniu z telewizorem Smile
(23-04-2014, 21:28)Tyrell napisał(a): Otrzymujesz karnego lampiona

ale my nie mamy telewizora.... Big GrinBig GrinBig Grin (naprawdę)

BR,
Maciek
Podziwiam i zazdroszczę ...

Skocz do:

Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości