Ocena wątku:
  • 0 Głosów - 0 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Petromax - Uszczczelka #193
#1
Czy ta część występuje jako całość? Czyli guma plus mosiężny cylinder czy też sama gumka? Właśnie jestem na etapie dorabiania uszczelki z amerykańskiego setu do łatania dętek rowerowych ale nie wiem jak toto długo wytrzyma. Czy macie jakiś patent na to czy po prostu kupujecie nowy w Pelamie?

Moja uszczelka jest trochę inna niż te nowe. Cylinder ma okrągły frez, w którym siedzi gumowy grzybek. Nóżka grzybka w środku a kapelusz na zewnątrz. Właśnie ten kapelusz się skończył. Dorobiłem nowy i skleiłem cementem do gumy ze starą nóżką. Nie wiem jak cement wytrzyma obecność nafty ale na razie trzyma dobrze. Big Grin

OK, znalazłem odpowiedni wątek na forum pelamu. Występują 3 różne zaworki. Mój jest ten najgorszy z lat 70/80 gdzie pręt opiera się o gumę i ją deformuje. Czy ktoś z Kolegów dysponuje może tym starym zaworkiem z lat 60-tych? Z przyjemnością bym przehandlował za jakieś dobre piwko Smile

http://forum.pelam.de/board21-english-ar...-part-193/


Załączone pliki Miniatury
   
Obrazki
   

BR,
Maciek
#2
Z własnego doświadczenia nie polecam nowych zaworów, bo są wadliwie skonstruowane i irytujące w eksploatacji - gumka się podnosi w trakcie otwierania zaworu i przy następnym zamknięciu nie trzyma. Szukaj nowego elementu z epoki albo sam się pobaw z regeneracją - nie jest to skomplikowane.
Skype: kogo..
#3
Wyląda na to, że regeneracja się udała. Na razie klej trzyma i lampa się zachowuje jak należy Wink


Załączone pliki Miniatury
   

BR,
Maciek


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości